RECEPTIONER HOTEL / FRONT OFFICE

Curs specializare acreditat ANC si Autoritatea pentru turism
Cursul se adreseaza celor care lucreaza in domeniul hotelier sau celor care  au absolvit cel putin un liceu cu specialitatea turism.
Perioada de curs este de 360 de ore si cuprinde ore de teorie si practica in hoteluri

Recepţionerul re­pre­zintă interfaţa dintre client şi hotel, asi­gurând activită­ţile de la recepţie- locul unde clienţii au primul şi ul­timul contact cu hotelul care oferă servicii de cazare.

Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi, primirea şi cazarea acestora, întocmirea actelor, cât şi soluţionarea eficientă a solicitărilor înregistrate sunt câteva din sarcinile de lucru ale unui recepţioner.
Obligaţiile unui recepţioner includ: repartizarea camerelor în funcţie de cerinţele şi solicitările clienţilor; întâmpinarea oaspeţilor; acordarea de sfaturi şi informarea clienţilor; rezolvarea plânge­rilor şi solicitărilor oaspeţilor; îndeplinirea anumitor servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspeţilor, transmiterea de mesaje etc.; organizarea şi folosirea eficientă a spaţiilor din hotel; contactarea băncilor, birourilor de schimb valutar, în vederea acceptării monedei străine şi a cardurilor de credit.

Lucram la noile pachete de cursuri, pe care le vom posta in curand. Pentru a nu pierde lansarea noilor cursuri, te poti abona la newsletter
Pentru a vă oferi cea mai bună experiență site-ul nostru utilizează cookie-uri. Citiți Politica de cookie-uri